Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Friday, October 18, 2013

Terima Kasih bakal keluarga baru

Rasanya tak terlambat lagi nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua... Lebih-lebih lagi pada keluarga saya dan juga kepada bakal keluarga baru saya...

3 hari berada di Pahang tidak dijangka layanan mereka amat baik... Saya sgt gembira dan senang hati.. Mulanya susah jugak nak buat keputusan pergi sana... Tapi kesayangan saya meyakinkan saya.. Thanks to u my Mr.One.....i love lah... heheh... Tapi saya bukan pergi sorang yer... my little sis and bro pun ade... mana bleh pg sorang tak kawen lagi... 

Kesayangan saya dah kenal family saya.. ape salahnya sy pulak kenal dengan family kesayangan saya... Mak,ayah,kakak2 dan adik2 yang sporting buat saya tak kekok untuk bercakap.. almaklumlah saya ni bukan pandai sgt nak bercakap dengan orang yang baru saya kenal.... kesayangan sy pun tak der la tinggal saya keseorangan... tq sayang.. 

ni ader la pic aktiviti semasa saya di pahang....


Thanks kepada bakal2 ipar and my mr.love for sweet moment.... Thanks untuk adik2 saya juga sudi menemani saya... Love u all....

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...