Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Sunday, June 16, 2013

Terasa Hatiku Sedikit Terusik

Ehhhh... Korang mesti tertanya2 tajuk tu kan.. heheheh.. Hati yang selama ini aku simpan jer... Tak nak aku berikan pada sapa2.. bertahun lamanya aku keraskan hati... Rupanya ader jugak org pandai usik hati aku ni.. nak kena ni... 

Cuba untuk mengenali menyayangi org lain... Kadang aku rasa ya tapi kadang aku rasa tidak.. Aku rasa itu biasa untuk org yang frust mcm aku ni... Selalunya org yang aku kenal tak secepat ini aku suka.. But He's different.... Caring, loving, romantic... harap ia berkekalan begitu.. 

For u my dear...

Thanks 4 everything... U make my day wonderfulllllll... Make me smile when i thinking of u... U stole my heart.... I'm happy... Tqqqqqqq my dear.. 

Untuk Dia yang pernah ada dalam hatiku
Maafkan aku kerana berubah hati... Sekian lama aku simpan kamu dalam hatiku.. Mungkin baik rasanya aku beri peluang untuk insan lain... Biarlah kisah kita menjadi sejarah yang indah... Terima kasih untuk apa yg kita pernah lalui... Kau teristimewa dalam hidupku... Jika ada jodoh antara kita, cinta dulu tetap bersatu... Tapi untuk harapan aku tidak pasti kerana ia sudah banyak kali di sakiti...



Tuesday, June 11, 2013

D

Bila ingin aku melupakan dia hadir... bila ingin dia hadir dia melupakan aku... kadangkala ak merasakan dia tidak pernah mengenali aku. Selama 7 tahun seperti 7 hari sahaja... mengapa org yg baru dier kenal sepertinya kenal sangat lama... itulah sebenarnya manusia.. sentiasa lupa.. apabila ada yg mengambil berat aku seolah2 disingkirkan... Sedangkan aku pula tidak pernah sisihkan dia dari kehidupan aku. 

Bila rindu ingin rasanya nak dengar suara.. Ingin nak dengar gelak tawa seperti dulu.. ingin juga mendengar nyanyian yang selalu di nyanyikan untuk aku... MASIH TIADA IKATAN WALAU TELAH LAMA BERPASANGAN.. HANYA BAHASA YANG MEYAKINKAN HUBUNGAN KITA.. DENGAN SUARA YANG SYAHDU DAPAT KAU LUKIS HATIKU.. KEINDAHAN MIMPI2MU... Mengalir sudah air mataku... adoiiiiii... sedih lak rasanya... bila teringat di tinggalkan tanpa berkata apa2... tidak ingin mendengar apa yg ingin diterangkan... Aku sendiri tak tahu adakah dier masih membaca blog aku ni..

My Soul...
Aku ingin kau tahu sehingga saat ini kau tetap dalam hatiku... kau cinta pertamaku.. kau cinta terakhirku... Miss u very much... Nothing gonna change my love for u...






Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...