Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Saturday, May 19, 2012

Seperti Di Perbodohkan

Pabila tiada hubungan lagi segala yang tersirat nampak satu persatu... Apa yang telah diceritakan sebelum ini seperti lakonan drama... bleh dapat award kan... Awardnya dicalonkan untuk anugerah orang yang diperbodohkan adalah aku... 

Dari tahun ke tahun aku ni dengar jer cerita dongeng dari dia... hahahhaha... kenapa dengan aku ni... Sekarang barulah aku nampak... Betul lah kata Abang Kandung aku ( Orang @#$% mmg tak guna ) Kenapa la aku percaya.. Ya Allah... Sungguh sukar dugaan yang Kau beri... Apapun aku akan harungi dengan tabah... Mengapa ada manusia seperti kau di dunia ini.....

Bagi aku sebenarnya jika kau bahagia aku sangat bahagia.. Tapi jika kebahagiaan kau dengan merosakkan hubungan orang lain mmg aku tak redha sebenarnya... Tapi aku bersabar dan redha dengan kehendak takdir.. Sebenarnya aku tersangat MARAH... Jika nak tunjuk kebahagiaan jgn di depan aku... Bukan aku jeles tapi aku merasakan kau memang pelakon terhebat... Senang betul kau melupakan apa yang telah kita lalui... 

Entah lah.. aku tak boleh nak gambarkan mcm mana perasaan aku ketika ini..lagu ni memang untuk kau sesuai sgt..



Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.

C/ Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja

Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu


Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...