Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, March 14, 2012

Masa Lalu Mengusik Jiwa

Hm... bila mengemas rumah mesti jumpa punya kenangan lama... hmm... Walaupun hanya gambar aku jer tapi setiap tempat tue aku tahu... Semuanya ada kenangan.. heheh..




Masa ni perkenalan kali pertama... Dating kat Amcorpmall... hehehe... Segalanya aku masih ingat... Kerinduan itu tak pernah hilang...http://www.emocutez.com 



Masa ni kat Aquaria KLCC... Dia suka ambik pic aku... mana2 pg pun mesti ader jer...Dia menceriakan hari2 aku... Mengembirakan hati aku... Terasa diri aku penuh dengan kasih sayang..http://www.emocutez.com


Masa ni mencari tempat lain.. lastly tempat arnab jer lah kan... hehehe... 


Aku suka dua2 pic ni... Satu dalam panggung.. dan satu lg Tadik Perdana... Kan aku dah kata... setiap gambar ade ceritanya.. Tapi semua sudah berakhir... dan aku tidak mahu kenangan itu mula kembali.. biarlah dia pergi bersama angin yang bertiup... Dia kenangan lalu aku.. dan sekarang aku mencari kenangan baru... Setiap masa dulu aku ingin dia kembali.. But now... aku harap dia pergi dari hidupku selamanya... Aku tak boleh lupakan dia.. Jika dia pergi aku biasa menerima seseorang yang lebih menyayangiku... Insyaallah.. 

Terima kasih cinta untuk segalanya... Kau berikan lagi kesempatan itu... Tak akan berulang lagi semua kesalahanku yang menyakiti dirimu... Kerana aku telah pergi dan tak kan kembali lg... Semoga kau berbahagia SELAMANYA....http://www.emocutez.com 


Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...