Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, January 2, 2012

Cameron Highland,Genting Highland, Langkawi... Yareeebaaaaa


Assalamualaikum....Selamat pg semua... Hm... entry aku pg ni yang dah lama aku fikirkan.. cuma tidak berkesempatan lg.. Adoiyaiiiii....Bukan setakat aku ingat ni... Kawan2 yang lain pun sama..


Cameron Highland mmg dah lama kawan2 ajak.. aku pun teringin sebenarnya... Tapi disebabkan bajet yang tidak mencukupi aku kuburkan lah dulu.. Nanti rasa dah sedia nak pg aku korek balik.. hahaha...Tengok Pic tue tak sabar dah nak pg.. Teringat kenangan bersama dengan Kawan2 INTAN Bukit Kiara... Azlina, Sabrina, Khairi, Jang dan tutttttt... Tak leh nak sebut nama sebab nanti ader jer orang nak mengomen.. hahah..
Aduhhh.. sedapnye buah strawberry... Waaaa... nakkkkkk... ahaks.. giler agaknye aku ni.. Memetik sendiri mmg sedap... terbaik dari ladang...Kawan2 aku yang nak sgt pegi tu sabar2 yer.. heheh tak pun hampa pi la dulu.. aku ikot belakang...

Kisah genting pulak... Kali terakhir aku pg sana tahun 2009 tak silap aku la... main teka jer ni.. Pg dengan Geng2 JPJ.. Happening giler..



Bila la nak pg lg.. Aku soka jugak pi Genting sebab ada banyak mainan.. berbanding cameron elok la untuk orang nak Honeymoon ker... Tapi bagi yang blom kawen nak release tension ok la kan.. Sebabnye dah pening dengan keje baik pg relak2kan kepala otak yang kusut dah ni.. Genting ni pulak sebenarnya elok la untuk yang nak bersuka ria.. Tapi jgn nak lebih2 pulak... Bagi yang bukan islam kebanyakkannya pg sana untuk berkasino.. biasa la kan.. Yang Islam tue tak yah la kot yer..heheh..(^_^)


Kalau Langkawi pulak... Mmg best jugak.. .. Cuma aku ni tak berminat sgt nak membeli benda2 kat sana.. maklumla orang kalau dah pg sana aper yang dier nampak coklat, kain batik dan pinggan mangkok.. setakat Coklat aku bleh beli tapi benda lain tak dapat aku nak beli sebabnya tak larat nak mengusung nanti.. Bukan tue ja ader jugak yang beli pulak beg lain sebabnya terlalu banyak barang.. Dasyat2... Barang kat sana murah.. Kalau kedai biasa beli Coklat RM8.00 contohnye lah... kat Langkawi murah dari harga tue... Tapi kalau pikir balik sama ja.. Duit tambang ke sana lg.. Transport dan penginapan.. Bagi aku tak menginap pun tak per... Pagi pg sana.. Petang pulak ambik bot yang paling lewat..Aku kan orang Kedah...  Tiket sekarang dah mahal sket.. tapi tak tahu berapa... Bagi kawan2 aku yang nak pi aku mengalu-alukan... Aku jadi Driver korang yer.. Aku dah tahu jalan sana.. Pusing pulau jer.. Senang.. Bagi yang orang jauh2 mmg best la pg Langkawi.. Coti-Coti Malaysia


Jangan lupa naik Cabel Car yang paling jauh jaraknya.. Lebih dari Cabel Car Genting Highland.. Bagi yang takut tak yah la naik yer... hehehe..

Argggggghhhhh Dah tak sabar nak CUTI-CUTI MALAYSIA..

Ombak Rindu

Image Detail


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


The best song... Liriknya menusuk kalbuku.. Terkenang pula kisah cinta dulu... Macam mana nak lupa kalau mcm ni.. kenapa sentiasa muncul dalam hidup ini...http://www.emocutez.com 

Cinta... pergilah cinta.. Aku tidak bisa mencintainya lagi... Cinta terlalu melukakan...http://www.emocutez.com

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...