Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, November 15, 2012

Semoga Allah Ampunkan Segalanya

Tiada apa yang ingin ku katakan... Satu sahaja... Cinta dalam Hatiku Untuknya sudah mati.... Kerana apa yang aku tahu.. aku hanya tempat persinggahan apabila keseorangan dan tiada teman dalam hatinya... Untuk sekali lagi aku rasa tak mungkin... EVERYTHING IS OVER... Jangan kau cuba mencari aku lagi kerana tak mungkin aku menerima lagi... Biar kita membawa haluan hidup masing-masing... 

Semoga bahagia dengan cara hidupmu yang selalu mempermainkan hati seseorang.. Semoga Allah memberi petunjuk kepadamu... Cintaku bukan palsu seperti cintamu... Tuhan Tolong jauhkan Diriku Dari Si dia kerna ku tak mampu.. Menahan Dari Mencintai Dirinya.... Semoga Allah menutup pintu hatiku untukmu dan membukanya untuk org lain yang boleh menerimaku seadanya.... Amin... 

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...