Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, June 7, 2012

Sebenarnya Kita Sudah Terlewat

Jika betul kau ingin kembali... Aku sangat bahagia sebenarnya... Tapi apa yang boleh aku katakan sebenarnya sudah terlambat untuk kita kembali seperti dulu.... Kembalikan kepercayaan aku kembali dan kembalikan kepercayaan keluargaku... Jika Kau mampu buat itu semua...Semuanya akan baik2 sahaja... Tapi jika tidak aku nak kau teruskan jalan hidupmu dan aku dengan jalan hidupku... 

Aku tidak terlalu yakin jika kau kembali untuk membawa sebuah kebahagiaan dalam hidupku... Tapi aku tetap berdoa semoga segalanya dipermudahkan... Dalam masa yang sama juga aku berdoa jika kau jodohku dekatkan hatiku dan hatimu.. jika tidak jauhkan kau dariku sehingga tidak dapat aku melihatmu walaupun melalui minda dan kenangan yang pernah kita bina bersama... Itu lebih baik sebenarnya untuk jalan hidup kita... Dari Dulu hingga kini aku sangat mencintaimu... Dan tak pernah terdetik dalm hati ini untuk ader insan lain... Tapi hidup kita macam roda berputar...Kita masing2 berubah... Semuanya tidak sama seperti dulu lg... Aku sendiri tak dapat merasakan hangatnya cintamu seperti dulu... hm... pandanganmu pula sangat dingin... pandangan dulu tiada lagi...

Kekasih... Aku akan sentiasa mendoakan dirimu... Semoga kau berbahagia sehingga ke akhir hayat.. 


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...