Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, January 11, 2012

Untuk Apa Kenangan Itu

Kenangan dulu tiada berarti lg untuk diriku... aku sama sekali tidak mahu lagi mengingatinya kerana ia sememangnya tiada nilai bagi orang yang tidak pernah menghargai diri ku...  Adakah kau tahu ape itu kenangan.. dan adakah kau tahu ape nilai kenangan itu.. bagi aku dahulu ia sesuatu yang sgt berharga.. tapi sekarang aku hanya buang jauh dari pandangan dan setiap sudut ingatanku... bagi aku kerana kenangan itulah yang menjadikan aku seperti sekarang.. Sukar menerima..


Apabila sekarang aku sedar dari mimpiku... Aku dapat menerima segala kenyataan... Mencintaimu yang membuatkan aku merana... Mencintaimu membuatkan aku kecewa dengan semua... Bagi aku semua adalah sama... Hanya sekarang segalanya kembali tenang... Cinta Pada Allah lebih bererti...


Hanya satu ku pinta... Janganlah kau muncul dalam hidupku lagi.. Aku sudah bahagia dengan hidup ku sekarang... Aku sekarang ingin menerima orang lain dalam hidupku... Aku doakan semoga Allah membuka pintu hatiku untuk menerima orang lain.. Untuk kamu aku doakan kebahagiaanmu... Sungguh sukar untuk ku lupakanmu... Tapi aku akan mencuba sedaya termampu... Jujur ku katakan aku sgt sayang padamu... Tapi ada jurang antara kita... Ada halangan yang tak bisa aku rungkaikan... Cintailah dia sepenuh hatimu... Kerana hanya dia mencintaimu sepenuh hati... 


Terima Kasih atas segalanya.... 





No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...