Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, September 14, 2011

Entah aper2 citer..

Apapun yang terjadi berjalanlah tanpa henti.. air mata tertahan waktu untuk di jatuhkan... Siti Nurhaliza Song... So Sad.. Like me right now...http://www.emocutez.com 

Aper yang boleh aku lakukan adalah doa usaha dan tawakal... Redha setiap ujian yang diberikan... Hani kenapa ni hani... Why u want to cry... Be strong... Tiada masalah yang tak boleh diselesaikan... Tapi kenapa rasa lemah jer.. dah tak kuat.. Aku rasa letih sgt... Ya Allah setiap ujian Mu aku tahu ada hikmah disebaliknya.. Dan kerana itu aku redha... Air mata dah tak leh bendung dah... Rasanya dah lama aku tak menangis tapi entah sejak bila... aper yang pasti dah lama.. hahah tak der sesape nak nagis ngan aku kan... ketawa... ermmm... it's ok hani... Happyyyyyy... Bila saat ni rindu pulak pada yang tersayang... Hm.. kenapa tinggalin aku sendirian... aku dah tak mampu bertahan... Boleh tak nak menangis... hehehe.... just smile...http://www.emocutez.com 

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...