Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, August 1, 2011

Hari Pertama Berpuasa 1/8/2011

Assalamualaikum... 

Hari ni hari pertama kita umat islam berpuasa... So, ape korang bersahur tadi.. ader yang makan nasi, makan roti ader jugak yang tak bangun dan tak bersahur.. tahu kenapa??? sebab tak sedar dari tido... Hm... bulan puasa ni banyakkan minum air kosong tau.. so, bila kita berpuasa tak la kita dahaga sangat.. 

Hm... sekarang dah nak berbuka puasa ni... Ape menu korang hari ni... Masak sendiri ker atau beli jer... bagi aku di rumah ni masak jer la.. aku dah tekad tak nak beli lauk kat luar.. kuih2 tue aku beli la jugak.. tapi tengok juadah kat luar pon hebat2... hahah tergugat aku rasa.. 


Ni la juadah keluarga aku hari ni... hehehhe... Aper pulak juadah korang..

Ok... Selamat Berbuka Puasa... Assalamualaikum

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...