Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, May 25, 2011

Kenangan Indah Bersamamu

Tetiba pulak dalam 2,3 hari ni ingat macam-macam...terutamanya seseuatu yang terindah... Bila ingat jer tiba2 lak jadi sensitif.. kenapa yek... hm... kenapa la dengan aku ni... banyak kenangan antara aku dan dier yang tak mungkin dapat aku lupakan... kerana antara kami berdua mencintai antara satu sama lain.. Cinta satu sama lain ker...??? maybe... mungkin aku jer kot yang terlalu mencintai orang... Betul kata orang pilihlah seseorang yang betul2 mencintai kita... bukan kita yang terlalu mencintai dan berharap pada seseorang.. Ader jugak yang nasihatkan aku (Hani jangan terlalu sayang pada orang nanti sukar melepaskan) Itulah apa yang jadi pada aku sekarang...
Menerima orang yang mencntai aku Itu lah yang aku ingin lakukan.. tapi bila setiap kali aku hendak melakukan itu dia akan menjelma di minda aku... Sampaikan aku buat kerja pun ader jugak... kadang mengalir jugak air mata aku ni... Yer la banyak kenangan terutama sekali tempat First Dating.. Bukan semua orang dapat memahami hati dan perasaan kita... Kecuali diri kita sendiri.. 

Aku ingin belajar melupakan, menerima orang lain dalam hidup aku... Pergi jauh dari hidup orang yang pernah aku sayang... But can't...Korang tahu aku makan aku ingat sebab dier suke suapkan aku makan, potong kuku pun aku ingat sebab dier suke potong kuku aku.. macam budak kecik kan... Bila berjalan kami seiring... Aku ingat pada Lagu ini


Seiring dan sejalan...
Seindah bunga di taman
Bak burung nan megah Kandaku puja
Bahagia Kita Berdua...

Berlari berkejaran..
hilangkan segala duka
di kota di desa
Di gunung Dan Laut..
Bahagia Kita Berdua...

Wah wah... menyanyi lak kan... Ini pun mengingatkan aku pada dier jugak... Sebabnya dier selalu mendendangkan aku sebuah lagu khas untuk aku.. tak perlu aku nyanyikan...Sebab lagu tue untuk aku dan dier jer... Aku pun selalu nyanyikan sebuah lagu khas untuk dier... Kami sehati sejiwakan... 


Jika Nak aku citerkan terlalu banyak... Cuma satu jer tak sempat nak buat... kami ader nak buat satu video... but semua hancur...Aper pun yang terjadi aku menyayanginya sepenuh hatiku... Sampai mati pun namanya sentiasa di hati... Miss u sayang...

P/S:- cerita ini rekaan semata2.. tak ader kena mengena dengan orang lain tau... 

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...