Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Saturday, May 21, 2011

Best Jumpa Kawan Lama....

Hm... Hari ni aku kuar jam 6.30 petang.. tunggu punya tunggu kawan aku baru la dier msj.. hehehe... Lama dah tak jumpa dier.. best lah rasanya... Kawan baik aku masa keje kat JPJ Alor Setar Dulu.. Sekarang dier dah tukar ke JPJ Kulim ... biasa lah ikut hubby dier...


Ni la kawan aku.. Aziah namanya... Ni yang comel ni anak pertama dier... Amanina... comel kan... Dan nak masuk 6 bulan... Rasanya dah lama tak jumpa kawan aku ni.. Last aku jumpa masa dier baru lahir Amanina ni... hehehhe..


Aku pon nak ambik kesempatan jugak ambik gambar ngan si kecik yang comel ni.. geram aku tengok... bila la aku nak ader anak ni... heheh...

Masa ni makan kat A&W..... Yang pic kecik tue hubby kawan aku.. dier pemalu sket nak ambik gambar... hahahah... Lepas makan ni kitaorang pun balik... Yang bestnya kitorg jalan punya jalan sampai tak sedar dah dekat jam 10malam.. patut la si kecik tue asyik nak meragam jer.. yer lah... dah letih agaknya... hehehe...

Harapan aku semoga kita berjumpa lagi yer Aziah... terima kasih sebab sudi jumpa aku... Aku sayang hang dan semua kawan2 aku... Friend 4ever....

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...