Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, May 9, 2011

Selamat Menjawab Kepada Yang Ambik Exam KPSL Esok.. Same ngan aku

Adoi la.. takuit pulak aku nak berhadapan dengan exam esok.. mcm dengan nak ambik SPM lak kan... SPM menentukan masa depan... Sama la dengan KPSL ni.. Ader la masa depan nak pegi jauh... Tapi lambat la sket.. Tapi aper pun dah ader Kelulusan walaupun tak dok U.. heheh... Tapi blajaq kat U lagi best... Rasa la suasana blajaq yang berbeza.. 


Bahan-bahan yang akan dibawa bersama esok.. Korang nak tahu buku undang2 umum tue serata sungai petani aku cari tak jumpa... tapi aku tak sangka ader jugak orang nak sorok kan satu buku jer untuk aku.. Alhamdulillah... Allah Memudahkan aku... So, aku akan menetap di Alor Setar Selama 3 hari lebih kurang... Malas nak ulang alik... Tak larat minyak and tol.. 


Persiapan akhir... dah tak larat nak tag buku... So, aper pun.. aku dah mengantok...

Kepada diri aku sendiri selamat menjawab... Kepada Kawan2 aku Gud Luck... Aku doakan Korang semua berjaya... Aku juga nak berjaya seperti DEAR... Miss u...Wah sempat lagi... heheheh..
Kepada Kakak, udin and saidatul... Jaga diri ok... Kejap jer Mak lang pergi... hikhikhik

Assalamualaikum... Muah Kepada Korang semua...

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...