Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Friday, March 18, 2011

Brush up on your #MIXfm music knowledge and play JD & Dilly’s Short Cuts to RM 50,000. Find out more

Brush up on your #MIXfm music knowledge and play JD & Dilly’s Short Cuts to RM 50,000. Find out more

#DiGiSuperReload kini kembali dengan promosi terhebat! Isi semula dengan pelan-pelan DiGi Prepaid dan nikmati ganjaran-gajaran hebat dengan percuma. Cuba hari ini.

#DiGiSuperReload kini kembali dengan promosi terhebat! Isi semula dengan pelan-pelan DiGi Prepaid dan nikmati ganjaran-gajaran hebat dengan percuma. Cuba hari ini.

Kerinduan Itu Tak Pernah Hilang 19/3/2011


hm... tetiba plak malam ni teringat pada cinta lama... cinta yang pernah membahagiakan.. cinta yang pernah melukakan... bila teringat hati ni rasa bahagia sangat.. walau dah jauh pergi namun susah pulak nak lupakan... dah sedaya upaya aku cuba tapi tetap datang jugak... kan baik datang real jer... heheheh


Tak perlulah ingatkan kenangan yang melukakan hati.. just ingat pada kenangan yang bahagia masa dulu.. kenangan yang melukakan hati aku dan aku tahu dia juga terluka... Maaf kan aku sayang... Tak terniat untuk lukakan hatimu... (acewah... kalau la kekasih lama baca ni kan best)


Ape pun aku sangat merinduinya... terlalu merindui terlalu mencintainya... Segalanya aku tak boleh ekspress dengan kata2... kerana kenangan antara aku dan dia terlalu berharga... cinta yang diberikan tiada tandingan.. Namun aku juga perlu membuka pintu hati untuk org lain... Cuma aku belum bersedia menerima cinta.. takut aku terluka lagi... 


Kasih..
Dengarlah Hatiku Berbicara..
Berbicara hanya Tentang Dirimu..
Kerana Aku Sangat MENCINTAIMU..


Kasih..
Kerana Cintamu..
Aku Tidak Bisa Melupakanmu...
Aku terlalu MERINDUIMU...


Assalamualaikum.....

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...