Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Tuesday, March 1, 2011

Diary - 28/2/2011

Assalamualaikum...


Hari ni aku nak bincang soal diary... Aku pasti setiap org mesti ada diary sendiri... korang ader tak?? aku ppon ader jugak.. tapi diary tak semestinya buku yang cantik... buku sekolah adik kita pon bleh jadi diary.. heheheh.. 


Diary jugak tak semestinya kena tulis pasal cinta jer... pelbagai.. kalau marah kat org ker... kalau jatuh cinta ker... kalau aper2 jer lah... tak perlu di lontarkan dengan kata-kata... takut nanti ader yang terasa.. ader yang terperasan.. biar jadi rahsia kita sendiri.. betul tak.. heheheh...

Bagi aku Diary perlu ada pada tiap2 org... Tapi ingat tau buku diary kena simpan di tempat yang lebih rahsia.. maklumlah kadang2 manusia ni selalu nak tahu hal org lain. So, dier pun ambik la diary kita dan baca mcm diary tue dier punya... So, dari ctu aper2 rahsia kita dah org tahu.. Jika di pendam kita yang sakit.. baik diary jadi peneman kita... Jadi rasa sakit dalam hati akan berkurangan betul tak.. Ini cima saranan aku.. yang lain pulak LU PIKIR LA SENDIRI. ahaks... :-)..

Bukan semua tentang diri kita perlu diceritakan pada org lain.. Ada yang perlu dirahsiakan.. tak kira lah pada orang yang kita paling percaya pun.. sebabnya manusia bukan perfect... So, buku sahaja penyelamat.. Tapi macam aku ingatkan tadi simpan di tempat yang sepatutnya...

Oklah.. saja aku bincang bab yang ntah apa2 ni...

Assalamualaikum...

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...