Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Sunday, November 13, 2011

My Baby Blue Accident With Tree...

Waaaaa... Dugaan yang kembalikan kenangan aku pada tahun 2006... Waktu itu hari perkahwinan sepupuku... Malam tue aku bawa keta my aunty untuk berjumpa dengan buah hati di INTAN Sungai Petani.. Sewaktu nak lintas jalan ader sebuah motokar WAJA aku tak ingat no plate dier telah berlanggar dengan aku.. Teruk la jugak sampai berpusing keta tu 2 kali.. Nasib aku tak tercampak keluar dari keta tu.. Just luka sket kat kaki.. Kesian aunty aku kena repair keta pulak.. Semua berpunca dari aku sendiri... Ingat nak fight dengan tuan keta WAJA tue.. tapi dier pandai sangat cakap.. Maklum la dier HAKIM MAHKAMAH SYARIAH... Tapi cakap belit jugak.. Mula katanya tak nak report.. Lastly dier yang buat.. Mmg Kurang asam garam kan.. Tak per la.. Aper pun aku tak salah.. dier terlalu laju then masuk jalan aku... tapi tak per la.. benda dah nak jadi.. aku cuba elak tapi tak sempat dah.. ader HIKMAH... 

Berbalik citer sebenar aku hari ini 12/11/2011 baby biru aku pulak kena berlanggar dengan pokok yang manusia bengong tebang then letak tepi jer.. Dah la jalan kecik... Aku pulak nak ikut short cut dah terkena pokok tue.. Teruk la jugak.... Bumper depan dah kemik... No Plate mmg patah la... Aku kena bawak Baby biru pegi hospital la esok... Dah sakit.. Nak buat Macam mana... Redha jer la HANI yer... Benda nak jadi kita pun tak jangka.. Allah nak duga... Sabar dan redha itu perkara utama...http://www.emocutez.com




YA ALLAH.. SESUNGGUHNYA AKU REDHA ATAS SEGALA UJIAN YANG KAU BERIKAN... ADER HIKMAH ATAS SEGALA YANG TERJADI... 

FOR MY DEAR BABY BLUE SEMOGA CEPAT SEMBUH.. AKU TAK SANGGUP TENGOK HANG SAKIT... AKU PUN SAKIT JUGAK.. SAKIT MATA... 

1 comment:

  1. huk..huk..sedeynya..lenkali jgn amik jln short cut na,..gunalah jalan yg sedia ada..ygn teratur..peringatan untuk diri sendiri jugak..

    ReplyDelete

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...