Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, September 21, 2011

Birthday Aishah 22/9/2011

Hepi besday to u... Hepi besday to you... Hepi besday to aishah.. Hepi beday to u... Hari ni birthday adik aku.. Cukup jer jam 12malam we all pun ucapkan selamat hari lahir... hehehe.. So hari ni cukup la umur adik aku .....??? hehehe.. tak leh la bgtau.. 


For u my sis... Happy Birthday yang ke - ....... semoga panjang umur.. dimurahkan rezeki... Semoga Dipermudahkan segala urusan.. Semoga dirahmati selalu.. Hepi2 selalu yer... Senyum selalu.. Semoga menjadi anak dan adik yang lebih terbaik kepada keluarga dan terbaik juga untuk kekasih hatimu Syamsul izwan... Semoga perhubungan hingga ke jinjang pelamin... Insyaallah... 

Wednesday, September 14, 2011

Entah aper2 citer..

Apapun yang terjadi berjalanlah tanpa henti.. air mata tertahan waktu untuk di jatuhkan... Siti Nurhaliza Song... So Sad.. Like me right now...http://www.emocutez.com 

Aper yang boleh aku lakukan adalah doa usaha dan tawakal... Redha setiap ujian yang diberikan... Hani kenapa ni hani... Why u want to cry... Be strong... Tiada masalah yang tak boleh diselesaikan... Tapi kenapa rasa lemah jer.. dah tak kuat.. Aku rasa letih sgt... Ya Allah setiap ujian Mu aku tahu ada hikmah disebaliknya.. Dan kerana itu aku redha... Air mata dah tak leh bendung dah... Rasanya dah lama aku tak menangis tapi entah sejak bila... aper yang pasti dah lama.. hahah tak der sesape nak nagis ngan aku kan... ketawa... ermmm... it's ok hani... Happyyyyyy... Bila saat ni rindu pulak pada yang tersayang... Hm.. kenapa tinggalin aku sendirian... aku dah tak mampu bertahan... Boleh tak nak menangis... hehehe.... just smile...http://www.emocutez.com 

Sunday, September 11, 2011

Redha Atas Segalanya... bila harus memilih by Siti Nurhaliza


Dulu, Kau Pernah Berjanji Pada Diriku 

Untuk Menjaga Dan Menyayangiku
Itu Bererti Sampai Akhirnya
Kau Meninggalkanku
Kini, Kau Ingin Kembali Pada Hatiku
Setelah Kau Pergi Meninggalkanku
Haruskah Hati
Memberi Kesempatan Dirimu
Haruskah Aku Percaya
Segala Yang Kau Ucapkan
Kata Kata Maafmu, Kata Kata Memohon
Untuk Kembali Kepadaku
Meski Cintaku Padamu
Lebih Dari Yang Kau Tahu
Namun Mengerti Kasih
Tak Semudahnya Itu
Melupakan Yang Telah Kau Lakukan Padaku
Beri Aku Waktu
Untuk Memikirkan Yang Terbaik
Cinta Jadi Dilema
Pergi Ataupun Kembali

Janji yang kini tinggal memori... terkubur dan dibuang bagai tiada apa yang pernah berlaku...Bila suatu masa kau harus memilih antara aku dengannya kau hanya.... ????? tiada apa yang dapat kau katakan kerana segalanya hanya palsu...

Saturday, September 10, 2011

Menarik ker???

Selalu orang kata kat aku muka ganazzz... Tapi aku cakap dalam hati ada taman.. hahah.. mcm sekarang dalam hati aku ader taman bunga rose merah.. aper maksudnyer tue?? Cinta la.. 


Baru hati aku rasa bahagia... baru rasa muka aku ni tersenyum sahaja.. baru rasa ada cerita menarik dalam hidup aku...Aku tak pernah mengharapkan kasih sesiapa.. Kadang kala aku rasa seperti aku bahagia sorang2 macam ni.. tapi sebenarnya tidak.. Hidup kita ni memerlukan teman... Dan aku sentiasa berdoa di temukan dengan seorang lelaki yang sentiasa akan bersama aku walau senang atau susah... sentiasa mencintai aku seadanya dan yang paling penting adalah membimbing aku ke jalan yang diredhai Allah... 


Aku tahu semua orang ader kisah cinta.. aku juga begitu... dan kisah cinta zaman remajaku terasa menghantui aku apabila dia datang padaku... sudah sudah sepuluh tahun cerita antara dia aku tinggalkan dan kini kembali menagih simpati... sememangnya aku terasa bahagia... tapi untuk apa aku terima hanya kerana cinta yang masih ada untuknya.... bila aku  fikirkan segala yang dilakukan dulu hati aku rasa hancur... aku rasa diri dipermainkan... aku mohon pada kau wahai kekasih jangan la kembali lagi... sesungguhnya hati aku sudah lama aku tutup untuk insan yang bernama lelaki sepertimu.. 

Doaku semoga kau temui insan yang dapat memberikan kau kebahagiaan semula tapi bukan lah aku... Kerana aku tidak mungkin menerima kau kembali... Kau tetap baik di mataku... Biarlah cerita cinta kita terkubur dan menjadi kenangan untuk kita... Semoga kau bahagia... Aku gembira kau hadir dalam hidupku... tapi biarlah kita hanya kita... kau dengan jalan hidpmu dan aku jalan hidupku.. Aku sangat mencintaimu tapi menerimamu semula tidak sekali akan ku lakukan... 



Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...