Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, August 29, 2011

Wah... Bestnyer... Hari Bertuah.. hehehhe 30/08/2011

Assalamualaikum...

Mesti korang tertanya2 kenapa tajuk entry berbeza dari selalu kan.. heheh.. Aku citer kan yer.. Sebenarnya hari ni HARI BERTUAH aku.. Sebabnya Hari ni Hari Lahir aku dan juga Hari Raya Pertama... Heeee... Hari ni adalah ulangtahun Kelahiran aku yang ke ???? Mana bleh habaq.. sebab aku dah tuaaa... waaaaa... (terimalah kenyataan itu wahai Nurhani)http://www.emocutez.com



Walau aper pun feel still young.. hahah.. Ini lah kali pertama hari lair aku jatuh pada hari pertama raya.. 30/8/2011 menjadi satu tarikh keramat dan kenangan buat aku.. Semoga ader lagi kan kenangan ini... hehehe.. Aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir Untuk diri aku sendiri... Semoga sentiasa muda.. hehehe


Di kesempatan ini.. Aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA KAWAN BLOGGER KEPADA FOLLOWER, KAWAN2 TEMPAT KEJE INTAN BUKIT KIARA, JPJ ALOR SETAR, TRAFIK KUALA MUDA DAN TERISTIMEWA KEPADA KELUARGA TERSAYANG ABANG,KAKAK,ABANG IPAR, AKAK IPAR ADIK2.. DAN YANG TERCINTA MY DEAR... SEMOGA RAYA TAHUN NI LEBIH BERMAKNA UNTUK KITA SEMUA.... 
 
TAK LUPA JUGA KEPADA MAK ABAH... SELAMAT HARI RAYA.. WALAUPUN MAK ABAH TELAH TIADA NAMUN DI DALAM HATI SENTIASA TERPAHAT NAMA MAK ABAH...TAK PERNAH SEKALI DIRIKU MELUPAKAN.. MISS BOTH OF U SO MUCH...http://www.emocutez.com 

MAAF ZAHIR DAN BATIN...

P/s: Jemput Ke Rumah Terbuka Pada Hari Raya Pertama.... Datang lah yer... Kedatangan kekawan semua sentiasa ku nantikan...http://www.emocutez.com 
Assalamualaikum.... 

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...