Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Friday, August 19, 2011

Berbuka Puasa Bersama Member Sekolah Agama Saaddatuddaroin

Gembira rasanya dapat berjumpa dengan kawan2 yang dah lama.... Rasa kembali nostalgia lama.. Acewah... heheheh..  So, pilih punya la pilih.. last2 makan la dekat MC Dota... Mesti ader yang tak tahu restaurant ni kan... hahah.. yang aku tau hanya ader di Kedah jer.. So, saper2 nak makan meh cni aku tolong bawakkan..

Janji sepatutnya awal.. yang dari jauh sampai dulu.. sian kan.. heheh..




Berbuka puasa di Mc Dota... Yang Pic atas tue.. yang pakai tudung peach tue Wizni sekarang dah jadi doc...Bestkan tengok kawan2 berjaya.. yang tengah kecil molek tue Murihah dan nama manjanya Kak Cik.. yang hujung tue Yusmah.. hehhe.. Ader lagi kawan2 ni.. tapi ader yang tak jadi datang.. ini jer lah yang tinggal..  



Berborak sambil menunggu masa berbuka.. Apa yang borakkan tue... Serius jer.. hehehe


Juadah berbuka... Sedapppppppppppp....


Time pulang... thanks kawan2 sudi buat reunion kecilan.. hehehhe.. best sgt dapat jumpa korang... Semoga kita berjumpa lagi yer...

Thanks 4 wizni sudi datang dari jauh dan belanja yer... thanks so much.. nanti belanja lagi tau...

Salam...


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...