Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, July 27, 2011

Ramadhan Menjelma Lagi

Pejam celik.. pejam celik... Kita dah nak masuk bulan ramadhan kan... Cepatnya masa berlalu.. Tak terasa langsung... So, yang belom membayar puasa yang tinggal pada tahun lepas cepat2 tau... (Acewahhhh.. mentang2 aku dah habis bayar.. hehehe)

Sebenarnya tak sabar tunggu nak puasa kan.. Yer lah... kita bleh tingkatkan amal ibadat kita... Tapi bukan setakat bulan puasa jer... tapi pada hari2 yang lain pun kita kena lakukan... Aku pun nak ingatkan diri aku sendiri... Berubah dan berubah pada yang lebih baik.. Insyaallah..

Ok lah... Tak nak la dok merepek panjang2.. Semoga kehadiran Ramadhan yang penuh keindahan ini akan meningkatkan tahap keimanan kita dan ketaqwaan kita PadaNya... SALAM RAMADHAN KEPADA SEMUA...


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...