Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, June 23, 2011

Aku Benci

Hm... tertanya2 kan dengan tajuk entry aku pagi ni... Jam dah tunjuk kul 2.36 pagi... Mata aku tak bleh lelap lagi... Bila datang jer cni kepala otak aku Ingat Dier jer... hm... Mcm mana nak ubah ni.. perasaan ini yang paling aku benci sebenarnya... Aku tak boleh lagi ader perasaan ini sebenarnya... TAK BOLEH!!!!! Mengapa setiap kali aku nak lupakan kau hadir dalam minda aku ni... MENGAPA????!!!... 

Ya Allah... Mengapakah hati ini sukar melupakan Dia... Puas sudah aku cuba Ya Allah namun aku tak berdaya... Ya Allah jika ia adalah Untukku Kau Dekatkan... Tetapi jika Tidak Jauhkanlah Dari hambaMu, Jauhkan Dari Hati hambaMu... Sesungguhnya aku tidak berdaya Ya Allah... Aku terlalu merinduinya... kenangan bersama tetap dalam ingatanku... Kaulah Segalanya... 


1 comment:

  1. Hani hani hani..kenapa mesti menoleh ke blkg lg di saat hani sedang berjalan mendaki kejayaan di hadapan.lupakan kisah sedih yg tidak akan mmbawa perasaan hani ke mana2..yg lepas is past..u should look fwrd for better life and love!think about ur future,your life!While u r sitting n thinking of his love, his figure,he might now hav a happy moments..get up hani n build your happy moment for urself!~

    ReplyDelete

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...