Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, May 12, 2011

Selesai Sudah Exam.. Alhamdulillah

Pagi ni aku bangun seawal 6.30 pagi... Biasa la... Hari terakhir untuk exam.. Hari ni exam UNDANG-UNDANG UMUM... Memang tak tahu keadaan dan soalan yang akan di tanya... 

So pg bfast dulu with my friend Rusni Ahmad kawanku sejak kecil.. tak sangka last skali jumpa di Jabatan yang sama.. But now aku telah ditukarkan ke Trafik.. Dan sekarang sudah setahun aku bertukar... hihihi


Sedapnye... Aku sudah jatuh cinta pada roti jala yang aku makan kat kedai tepi jalan jer... Roti Jala + Kari Ayam + Air Suam... Dua orang makan hanya RM 5.80... Korang takkan boleh lupa kalau makan roti jala mak cik ni buat... Roti nya Halus jer... Makan macam tu sahaja pun sedap... Kari dia mmg sedap... Terletak kat Taman Wira... Nanti kalau korang datang call la aku yer... Aku akan bawak.. Terlebih sudah citer pasal makan...

So, jam 8.30pg gerak ke Dewan Seri Damar, Sekolah Menengah Kebangsaan Hutan Kampung. Tempat untuk menduduki exam hari ni.. Tidak ku sangka soalan dier mmg susah sgt.. almaklumla buku undang2 tak penah tengok... Tapi tak per la.. kalau failed pun aku akan ambik tahun depan sampai LULUS.. Azam aku tu... Insyaallah...

Exam hari ni habis kul 11.30.. Ok la boleh jawab semua soalan.. Semoga Allah permudahkan.. AKu terus balik Sungai Petani PAs ambik adik aku kat Shahab Perdana Station Bus.. Singgah pulak kat pejabat.. biasa la.. Dah tinggal sorang banyak la keje yang tertangguh... Aper pun tanggungjawab perlu diselesaikan.. So, aku sampai kat umah kul 4 petang.. Rindu kat anak buah aku yang comel... 

I miss u so much.... 

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...