Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Wednesday, May 4, 2011

Selamat Pagi Serta Sajian Penuh KAsih Untuk My Niece 5/5/2011

Selamat pagi semua... Assalamualaikum... So, yang mana nak pegi keje selamat dalam perjalanan dan selamat bertugas... pada yang masih belajar study baik2 tau.. jangan main2..heheh

Pada jam 6pagi aku dikejutkan oleh suatu bunyi yang amat kuat.. nak tau aper hp aku la.. heheh.. kalau tak mmg tak jaga aku... Pagi ni aku buat bfas untuk anak buah aku... Niat hari ni ubah menu lak... aku masak Spagetti.... Kejap lagi mesti ader orang dengki sebab tak buat kat dier... hihihi... Untuk orng  yang sedang berdiet just ambik sket jer ok... Jangan bantai sampai bungi urgkkkkkk... Berlahak kata orang kedah.. Sendawa kata orang KL.. heheh


Aduhhh... Sedapnyer... aku pon sedang berdiet.. tak nak la makan... Kepada kawanku Maiza Hermi Nordin jangan dengki ok... heheheh.. Nanti berkesempatan hani buatkan... 

Oklah... Aku nak bersiap pegi keje... Kepada DEAR... Selamat bertugas yer... I miss u Like Crazy.. Muahhhh..

Assalamualaikum

2 comments:

  1. sape dear tu??rusa ke..kekekekkek gurau2 je
    nak rasa kuah spghetti tu...huhuhu pedas x agak2? pandai la u masak..i loike!

    ReplyDelete
  2. entah hani pun tak tau saper diear tue.. hikhikhik... tak pedas la maiza.. kuah merah pedas la... boleh la tak la pandai sgt... hihihi

    ReplyDelete

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...