Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, April 4, 2011

Saja2

When i need u.. la..la..la..la..... Korang sambung lak yer.. heheh.. kejap2... fuh2... dah berhabuk blog aku ni.. lama tak ngelap.. Kadang kala tiada kisah yang terbest dalam hidup aku.. maklumlah kan bf pun tek der.. Alone jer la... :'(... tapi aper pun aku tetap hepiiiiii ........... :-)... Nurhani mana bleh tak hepi yer kan.. Follower pun tak ramai kan.. Dulu masa blog lama ramai la jugak.. Sekarang tak berganjak pon no 8 tu.. sabo jer lah..

Malam2 ni aku tak leh nak tido lak dah.. citer2 la kejap kan.. Hm..Hari ni keje aku sibuk la jugak.. kul 4ptg baru habis keje.. nak pikir ape pulak yang akan datang esok kan.. aku lebih suker keje yang habis hari tu jugak.. balik otak kosong jer.. tak yah nak pikir ape.. korang setuju tak dengan aku...

Alamak kenepa tetiba ngantuk ni... adoi baru jer nak borak dengan kawan2.. tak per la.. esok keje lagi ni.. aku berhenti kat cni jer yer,,, bye..' GOOD NITE................ mUAHHHHHHHHHHHHHHHHH

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...