Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, April 21, 2011

Tak Perlu Rasa Bersalah

Kau lah Segalanya Untukku.. Kau lah Curahan Hati ini... Tak Mungkin Ku Melupakanmu... Tiada Lain yang Ku Harap Hanya Kau Seorang... Lagu ni telah membuatkan hati seseorang merasa bersalah... ( It'sSo Touching... The words..Song.. I'm feel so guilty 2u) Perlukah lagi perasaan ini.. Untuk ape??? Ape pun yang dirasa segalanya tak mungkin kembali sekali pun.. Aper yang dapat aku lakukan hanya berdoa untuk kebahagiaannya.. Segalanya yang berlaku adalah berpunca dari diriku sendiri...

Sekali pun kita berpisah tapi bagi aku kita tak pernah berpisah.. kerana perasaan kita sama.. kta selalu merasai antara satu sama lain.. Lebih baik kiranya kita berlakon seperti tiada perasaan... itu lebih menyenangkan hati kita.. Perasaan cinta kau pada aku tak pernah hilang... Kasih dan sayang yang pernah kau curahkan ku tak pernah lupa.. lagu yang kau pernah hadiahkan dan nyanyikan tiap2 waktu bersamaku sentiasa aku dengari sentiasa bermain di telingaku..

I love u adalah perkataan yang tak pernah hilang dari bibirmu.. kan ku sematkan di setiap jiwaku.. setiap ingatanku... Setiap air mata yang pernah mengalir kerana kesalahan diri ini masih ku rasai... Hari ini ingin aku katakan padamu AKU MENCINTAIMU SEPENUH HATIKU..Walaupun telah lama tidak aku ucapkan, hari ini aku menyatakan sekali lagi agar kau mengerti perasaan dan hatiku...


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...