Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Friday, April 15, 2011

Siti Nurhaliza.....

Hai all... aku malam ni sesaje nak citer pasal seorang wanita penyanyi tersohor malaysia... Aku minat sangat.. tapi tak la minat sampai ikut jer pekembangan dier... aku suke tengok anugerah yang Allah berikan pada dier.. suara merdu... muka dier mmg sgt jelita.. satu lagi dier tak seksi seperti sesetengah artis.. tidak memerlukan keseksian untuk popular dan berjaya.. kita cuma perlu ada keyakinan dan prinsip diri... betul tak cakap aku...




Siti lak tak der gosip2 liar yang tak tentu... tue pun masa dier nak kawin ngan Datuk K.. huhuhu.. aper pun dah jodoh betul tak.. semuanya ketentuan Allah... Aper pun semoga diorang bahagia sehingga akhir hayat... 


Hm... Dengan kejayaan nya buat aku jeles jer.. rasa mcm nak jadi macam dier jer.. yer lah kalau tak berjaya bidang mcm dia aku nak la berjaya bidang lain.. bisnes ker atau aper jer... 


Sekarang ni pon siti dah ader rancangan sendiri.. walaupun sedikit kekok pada mulanya.. tapi sekarang bertambah baik... i like u siti...


Berbual bicara bersama Tun Dr Mahathir... Perdana menteri kita dulu... Aku mmg suker perdana menteri ni dulu.. Prinsip beliau sgt kuat... 

Akhir sekali aku cuma nak ucapkan selamat berjaya untuk apa saja yang siti lakukan... You Are So Beautiful... I'm Proud Of U Siti... Teruskan usaha dan pedulikan kritikan orang... 

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...