Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Sunday, April 3, 2011

Sayang....pertama kali

Sayang...
Pertama kali kita bertemu..
Lidahku kelu tidak dapat berkata-kata
Wajahmu membuatkan aku terpaku...
Keindahan senyumanmu membuatkan aku 
tenang......

Sayang...
Pertama kali kau melafazkan
I LOVE YOU Sayang..
Aku menunduk malu...
Air mata menitis
Kerana....
Itulah saat-saat yang ku nantikan...

Sayang...
Pertama kali aku menerima 
Seorang lelaki dalam hidupku..
Ku rasakan terlalu indah Dunia...
Indahnya Cinta Milik Allah..
Yang Tidak ternilai..
Kau telah ditakdirkan untukku...

Sayang..
Pertama Kali kau melafazkan
SUDIKAH KAU MENJADI ISTERIKU???
Saat itu aku terlalu gembira...
Air mata kegembiraan mengalir..
tak dapat ku gambarkan
Ikatan pertunangan telah dilaksanakan
Itulah maknanya..
Aku telah kau Ikat...

Sayang..
Pertama dan terakhir 
Telah kau lafazkan 
AKU TERIMA NIKAHNYA.....
Sekali lagi mengalir air mataku..
Rasa bahagianya aku...
Kerana Aku sudah menjadi milikmu yang SAH..
Kau juga adalah milikku...

Sayang...
Malam Pertama Kau melafazkan
"SAYANG...
SESUNGGUHNYA SAYANG SANGAT MENYAYANGI SAYANG
SAYANG, SAYANG TIADA YANG LAIN HANYA SAYANG...
SAYANG MENCINTAI SAYANG SEPENUH JIWA...
TERIMA KASIH SAYANG KERANA MENERIMA SAYANG
SEBAGAI SAHABAT,KEKASIH DAN SUAMI..."
Aku bersyukur padamu Yang Esa..
Mengurniakan kasih yang tidak terhingga...
"TERIMA KASIH SUAMIKU ATAS SEGALANYA.."

Sayang...
Pertama kali...
Kita Akan bertiga...
terasa sangat gembira 
Syukur Pada Allah Atas Rezeki Yang Kau berikan..
9 bulan 9 hari berlalu tiba masa aku melahirkan...

Sayang..
Lahirlah seorang putera yang kita inginkan..
wajahnya seiras denganmu suamiku...
Alhamdulillah....
Kau telah Kurniakan Seorang Pengikat Kasih
Antara kami... Syukur PadaMu Ya Allah..
Kau berkata padaku..
"TERIMA KASIH ISTERIKU
KERANA MELAHIRKAN KASIH KITA...
SAYANG TERLALU SAYANGKANMU 
ISTERIKU..."
Terima kasih suamiku untuk kasih ini...

Sayang..
Semoga kasih kita 
akan tetap kekal
Hingga akhir hayat...
Insyaallah Sayang....
Ini Hasil Cipta tepelihara dari aku yer.. heheheh... 

Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...