Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Monday, April 18, 2011

Kejadian yang ngeri

Salam All... entry hari ni nak cerita kan tentang kejadian semalam yang telah meragut nyawa lappy ku... dan setelah dua jam di ward lappy ku kembali pulih... Lappy ku telah di dera oleh seorang baby yang comel yang bernama SAIDATUL MARDHIAH BEGUM... beliau adalah seorang anak buahku yang lasak, comel, bergaya,  tangan pun cepat jer nak main barang MAK LANG nya... huhuhuhu...

Nak dijadikan cerita satu petang aku di Ofis pada ketika itu... Kakak telah mengubungi dan memberitahu kisah sedih yang menyatakan lappy aku sudah nazak kerana di dera... Aduh!!!! tetiba skit kepala aku... Aku hanya mampu tersenyum... Pada Jam 5.00 petang aku berangkat pulang.. Sesampainya dirumah apa yang aku lihat adalah key board lappy aku udah di cabut2 mcam sotong... waaaaa....aku pun bertanya... Are u ok lappy... Lappy hanya diam jer.. yer la.. (MANA LAPPY BLEH CAKAP.. DIER HANYA NET BOOK YANG TIDAK BERNYAWA.. HAHAHHA)

Sesudah itu akak aku menyuruh aku membawa lappy ke ward secepat yang mungkin sebelum mati... Sesampainya di Ward, Doc yang nak rawat tue bleh lak wat lawak.. Dier kata U pusing2 key board ker.. Padahal aku cakap anak buah aku yang buat... Pastu dier buat lawak lagi... Kucing u cakar ker... kakakakakka... Nasib la masa aku pg tue ader doc profesional.. kalau tak kena ganti semua sekali... Ader 6 button yang telah patah... tapi sementara guna la dulu...


Setelah mengambil masa dua jam untuk pembedahan lappy aku kembali elok.. cuma cacat yang sedikit aku tak bleh nak buat aper... Cuma aku telah menggantikan baju baru untuk lappy... just nice.. hehehh...tq kepada doc lappy yang telah menjalankan pembedahan lappy dengan sempurna..


Kepada Saidatul Mardhiah... Jangan mainlagi yer lappy maklang... heheh... Aper pun mak lang sayang saidatul... muahhhhhhhh

4 comments:

  1. haha..seronok cerita hani..maklang..ibu dah ckp..klu tertanggal kita tukar keyboard baru..ok..alhamdulillah sah slmt lappy comey tu..

    ReplyDelete
  2. wah cntik new skin lappy tu bape hengget????

    ReplyDelete
  3. hehehe.. bestkan... tak per.. kalau tak ok jugak mak lang ambik la...

    ReplyDelete
  4. myza: 10 hengget rasanya...lupa nak tanya harga.. tau bayar ja... ahaks

    ReplyDelete

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...