Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, April 7, 2011

Kehadiran Kamu Masih Aku Rasai

25 March 2011... Kenapa dengan tarikh tu yer... korang nak tahu ker.. biar aku jer la  yang tahu.. tapi aku akan citer gak... Walau dier tak beritahu..walau tak der sesaper bagi tau aku masih dapat merasai kerana hati aku masih ader dier.. Tapi perlu ker aku ambik tahu??? perlu ker aku merasai kehadirannyer... Dulu bila datang aku orang yang pertama tahu... but now i'm the last.. i'ts ok.. but everything is over.. dier yang cakap mcm tue.. aku tak cakap yer.. hahahha.. aku tak nak ambik tahu pun..

Tapi kadang2 aku nak jugak ambik tahu.. sebabnya aku sayang.. Ya Allah betapa bodohnyer hambamu ini... Mencintai lelaki yang tak pernah menghargai diriku... Hani sudah2 la tue.. masih ader orang yang sayang kau... Yang tue jugak kau nak tunggu... Walaupun dier masih tak der sesaper tapi aku ni masih ingat tapi bukan untuk kembali... Percintaan mungkin over but friendship never ending..

Kepada Dear.. Semoga Kebahagiaan Sentiasa Milikmu... I will pray for u Always...

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...