Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, March 3, 2011

Jalan-Jalan Alor Setar 3/3/2011


Hai Kawan-kawan... hehehe... hari ni aku cuti... Sebabnyer ader hal kat JPJ Alor Setar... Ok gak cutikan... tak larat dah nak mengadap keja... dah naik juling... Aku pg JPJ bukan setakan ader keje yang perlu di buat. aku pegi jumpa kawan2 sama..  rindunyer kat kawan2 JPJ... waaaaa.... rasa macam nak tukar jer.. dah menyampah dok POLIS ni... tolong la.. aku nak tukar... Tapi aper pun berkhidmat untuk negara... kena la sabar... walaupun sudah tak sabar...


Lepas balik dari JPJ singgah Umah maklang aku... (mak Sedara aku) Lama dah tak melawat..  


Pas balik umah mak lang singgah ALOR SETAR MALL... aku beli baju satu.... Saidatul pun beli jugak... 


Ni aku nak tunjuk gambar yang comel bangat... 


kejap yer...




























































































































sabar yer...... (",)








































































































































kejap....


































































































































































taraaaaaaa....................


anak buah yang comel


Hai kawan-kawan maklang.. comel tak saidatul... puji tau jangan tak puji...





Mak lang ambik gambar bagi cantik2 tau.....


Oklah tawan2... itu jer lah nak pose kat cni... hehehe.. daaaa...

Assalamualaikum .....

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...