Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, March 17, 2011

Gud Morning... 18/3/2011





Bunga ni aku berikan pada sesiapa yang membaca blog aku, kepada follower aku juga... aku pon tak tahu aper makna di sebalik colour bunga ni.. dah warna cantik aku pon ambik jer la.. heheh... Ucapan SELAMAT PAGI UNTUK SEMUA... semoga hari ini akan lebih baik dari semalam... INSYAALLAH....


Korang dah bfast ke pagi ni.. kalau belom datang la umah... aku masak hari ni... Spegetti Bolognise dengan Mashroom... 


huhuhu.. sedapnyer... korang nak ker.. bagi alamat nama penuh dan jugak.. no fon... jangan lupa be my follower first... heheheh... nanti dalam masa 5 minit sampai umah masing2...


Oklah.. i want to eat now... bye all... muahhhhhhhhhhhhh


Assalamualaikum

1 comment:

  1. hani cuti ek arini..bestnya leh ajar maizaa wat sos putih tu.. :P

    ReplyDelete

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...