Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Thursday, March 31, 2011

Fall In Love With Someone..hmmm.... 1/04/2011

Assalamualaikum....
Hai tawan2..... entry aku hari ni adalah satu cerita tentang seseorang yang aku tersangatlah suka.. Aku dah lama tak post aper2 kan.. hari ni aku nak citer hal cinta aku.. aku sebenarnya dah lama suka kat budak tue.. lama la jugak perhatikan dier.. kadang dier datang kadang tak.. hm...

Aku dengan dier tak penah pun bertegur sapa.. tapi satu hari dier tegur aku... arghhhhhhhh.. best JATUH CINTA lak dah... Dah lama hati ni tak rasa bunga2 seperti sekarang...  
Tapi tu la.. katanya dah ader orang yang punya .. hmmmm.. frustnyer aku.. kenapa la orang yang aku suka dah ader orang lain.. aku bukan la suka kat rupanya.. tapi dier baik sangat.. Tapi tak per.. aku simpan jer rasa hati aku... sebabnya ia buat aku rasa bahagia sangat.. 

No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...