Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Sunday, March 27, 2011

BODOH PULAK AKU RASA 26/3/2011

Assalamualaikum... Hai kawan2... lama aku tak post aper2 dalam blog aku ni.. bukan aper.. kadang malas.. tak der aper nak aku citerkan.. maklumlah tiada apa yang menarik ingin aku kongsi..

Aku tak tahu kenapa hari ni aku rasa aku ni bodoh sangat.. buat ape la aku nak ingat lagi kekasih dulu... Ingatan ni la yang melemaskan merimaskan hidup aku.. aku benci la.. pegi tempat sana ader jer kenangan, pegi tempat ini kenangan lagi... macam tak der tempat dah nak pegi.. kenapa la dier ni muncul dalah hidup aku.. MENYAMPAH.....!!!

Kadangkala aku rasa macam teringin nan ader yang lebih baik dari dier.. tapi bila nak terima jer mcm ader penghalang plak.. tolong la kau blah dari ingatan aku... aduh!!! kasar la plak.. tapi aku kasar pun aku tetap mencintainya... 

Kadang kala ader jugak rasa terlalu rindu pada dier.. mungkin aku sudah giler... Rassa bodoh pon ader jugak.. Orang tue entah ingat kat aku ker tak...aku sorang agaknya yang terhegeh2.. NURHANI plz stop thinking about him... dont waste ur time.. 

But.... can't... hm... Plz... help me :'(


No comments:

Post a Comment

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...