Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Saturday, February 26, 2011

Masa Yang Tidak Dihargai 27/2/2011


Demi masa sesungguhnya manusia selalu leka... Begini la yang terjadi apabila kita selalu melenggah2 masa... selalu buat kerja last2 minit.. so, sapa yang susah?? diri sendirikan.. Masa yang Kerajaan berikan untuk bayar saman panjang.. tapi pelik kan kenapa kita selalu nak buat masa dah org nak tutup tarikh... 


Ambik la iktibar.. sanggup ker korang nak tunggu dalam panas mcm ni dah la tu lama pulak tu.. kalau aku mmg tak sanggup.. kesian sebenarnya.. tapi aper boleh buat... aper pun yang nak bayar saman hari ni bersabar banyak2 yer.. 


Saper yang nak bayar saman korang bleh bayar kat pejabat Pos jugak.. selain tue tak silap aku Myeg pun boleh.. tak yah la korang nak beratur panjang2... 


Ok.. ni sedikit informasi dari aku..


Assalamualaikum...

2 comments:

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...