Tinggalkan nama dan URL ok... tq

Saturday, February 26, 2011

Sedetik Lebih 27/2/2011



Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
I Love This Song....


Masa Yang Tidak Dihargai 27/2/2011


Demi masa sesungguhnya manusia selalu leka... Begini la yang terjadi apabila kita selalu melenggah2 masa... selalu buat kerja last2 minit.. so, sapa yang susah?? diri sendirikan.. Masa yang Kerajaan berikan untuk bayar saman panjang.. tapi pelik kan kenapa kita selalu nak buat masa dah org nak tutup tarikh... 


Ambik la iktibar.. sanggup ker korang nak tunggu dalam panas mcm ni dah la tu lama pulak tu.. kalau aku mmg tak sanggup.. kesian sebenarnya.. tapi aper boleh buat... aper pun yang nak bayar saman hari ni bersabar banyak2 yer.. 


Saper yang nak bayar saman korang bleh bayar kat pejabat Pos jugak.. selain tue tak silap aku Myeg pun boleh.. tak yah la korang nak beratur panjang2... 


Ok.. ni sedikit informasi dari aku..


Assalamualaikum...

Di Saat Aku Mencintaimu.... So Sweet



Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta


Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


Aku yakin mesti yang ramai suka lagu ni kan termasuk lah aku... lagu ni sangat menyentuh hati... 


Friday, February 25, 2011

Salam semua...

Assalamualaikum semua... hm... me nurhani.. dulu blog aku http://myselfandfuture.blogspot.com... sekarang aku dah tutup.. sebabnya segalanya perlukan perubahan.. segalanya perlu dilupakan.. so sekarang hanya aku yang tinggal... so, sesapa yang dah kenal aku follow aku di blog baru yer.. heheh.. 


Assalamualaikum... (",)

Lihat Yang Lain Juga Yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...